A gyártónál való vásárlás előnyei - prémium szerviz és meghosszabbított idő a termék visszaküldésére
Vásároljon közvetlen a gyártónál és szerezzen olyan előnyöket, amilyeneket máshol nem talál. Több információ a termékekről, gyorsabb és megbízhatóbb ügyfélszolgálat és prémium szolgáltatások.
A G21 és G21 Vitality márkák termékeit nem csak értékesítjük, de elsősorban gyártjuk. Ezért tudunk róluk mindent. Tanácsot adunk, hogyan válasszon és hogyan spóroljon a vásárlásnál. Elmagyarázzuk, miért jár jobban az olcsóbb termékkel, mint a drágábbal. Mindig gyorsan szállítjuk a termékeket. Nyugalmat biztosítunk a döntésnél és utána is. Hogyan?
Meghosszabbított idő a termék visszaküldésére
Amíg általában ok nélkül 14 napig lehet visszaküldeni a terméket, nálunk jelentősen hosszabb ideig.
- 30 napig egyéb márkákat, amelyek termékeit forgalmazzuk és értékesítjük
- 60 napig a G21 és G21 Vitality márkák termékeit, amelyeket gyártjuk és értékesítjük
Prémium szerviz
Örülünk, hogy a konyhába a G21 Vitality gépeit és edényeit választja, és a háztartásban és a kertben a G21 segédeket használja. A meghosszabbított 2 + 2 év garancián kívül, amelyet a legtöbb termékeinkhez kaphat, ezért gyors szervizt is biztosítunk, 10 munkanapon belül.
Ez idő alatt a terméket megjavítjuk vagy újra cseréljük, hogy legyen mivel mixelni, aszalni, szeletelni, fűteni vagy grillezni, rakományt szállítani vagy felmászni a csillagokig.
Hogyan érvényesítse a prémium szolgáltatásokat?
Mindkét esetben vegye fel a kapcsolatot a reklamációs osztállyal, amely a szervizt és a visszaküldött termékek átvételét biztosítja.
Hívja a +36212010092 telefonszámot vagy írjon a reklamacio@epenta.hu e-mail címre és jelezze, miben van szüksége segítségre.
A reklamációs osztályon lévő kolléganő kitölti a reklamációs lapot és mindenről gondoskodik.
Meghosszabbított visszaküldési idő érvényesítése
Olyan termékeket, amelyeket az epenta.hu weboldalon vásárolt meg, használatlanul, eredeti csomagolásban 60 napon (G21 és G21 Vitality) vagy 30 napon belül (egyéb márkák) küldje az alábbi címek egyikére:
- Postán maradó csomag formájában a Magyar Posta követelményeinek megfelelően becsomagolva a Mosonmagyaróvár Posta 1-re.
Címzés: Penta SK s.r.o.Erkel Ferenc utca 2Mosonmagyaróvár 9200
- GLS CsomagPont - Lomb Kisbolt , Lomb u.5., 9200 Mosonmagyaróvár
Címzés: Penta SK s.r.o. (GLS csomagpont Lomb Kisbolt)Lomb u.5Mosonmagyaróvár 9200
A G21 és G21 Vitality gyors szerviz használata
Készítse el a vásárlási bizonylatot, illetve a számla vagy a rendelés számát és vegye fel a kapcsolatot a kolléganővel a reklamacio@epenta.hu e-mail címen vagy a terméket küldje egyenesen az alábbi címek egyikére:
- Postán maradó csomag formájában a Magyar Posta követelményeinek megfelelően becsomagolva a Mosonmagyaróvár Posta 1-re.
Címzés: Penta SK s.r.o.Erkel Ferenc utca 2Mosonmagyaróvár 9200
- GLS CsomagPont - Lomb Kisbolt , Lomb u.5., 9200 Mosonmagyaróvár
Címzés: Penta SK s.r.o. (GLS csomagpont Lomb Kisbolt)Lomb u.5Mosonmagyaróvár 9200
A túlméretes vagy atipikus termék visszajuttatásával kapcsolatban egyeztessen a reklamációs osztállyal.
A 10-napos határidő attól a naptól számítódik, amelyen a termék megérkezett hozzánk. A szerviztechnikusok ellenőrzik, letesztelik és azonnal megjavítják az esetleges hibát vagy a terméket új darabra cseréljük.